مدیرعامل استقلال از باز شدن حساب‌های باشگاه خبر داد و گفت: 1.5 میلیارد تومان به حساب استقلال واریز ش
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
ساختمان استقلال و پرسپولیس ۹۹ ساله در اختیار آنهاست
افشارزاده: 1.5 میلیارد تومان به حساب استقلال واریز شده است/ من کار را خسته می‌کنم

مدیرعامل استقلال از باز شدن حساب‌های باشگاه خبر داد و گفت: 1.5 میلیارد تومان به حساب استقلال واریز شده است.

خبرگزاری فارس: افشارزاده: 1.5 میلیارد تومان به حساب استقلال واریز شده است/ من کار را خسته می‌کنم
  •  
  •  

بهرام افشارزاده در پایان نشست هیات مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: امروز خزانه ما باز شد و از فردا به تعهداتی که به بازیکنان قدیمی و جدید داریم، اجرا می‌کنیم اما با توجه به مبلغی که در حساب است این کار را می‌کنیم و اکثر تعهدات خود را پرداخت می‌کنیم. امروز هم چند بحث داشتیم. اول شروع تمرینات است که تعمیرات کمپ شروع شده است و به همین دلیل با توجه این مسئله از هفته آینده تمرینات آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: بحث روی تمرینات پایه بود که قرار شد معینی و نثاری عضو این کمیته قرار بگیرند و با سرپرستی معینی کار انجام شود. مشکل داریم در بخش پایه زیرا بحثی که در مرغوبکار بود ایده آل نبود. در بحث فعالیت‌های آی‌تی هم بحث‌هایی شد که سایتی باشد که جوابگوی داخل و خارج از کشور باشد.

افشارزاده ادامه داد: باید چارت باشگاه را تشکیلی بدهیم و روی چارت باشگاه افراد مشغول به کار شوند. با دادکان صحبت کردم تا مسئله سند ساختمان باشگاه مشخص شود که 99 ساله در اختیار استقلال و پرسپولیس قرار داده شده است. کمپ استقلال هم تا یک ماه آینده به طور کامل آماده می‌شود و موقعیت خوبی برای خبرنگاران آماده کرده‌ایم و خوابگاه و غذاخوری هم برای بازیکنان در نظر گرفته‌ایم.

مدیرعامل استقلال در مورد آغاز تمرینات با کدام بازیکنان گفت: با بازیکنانی که قرارداد امضا کرده‌ایم سر تمرین خواهند آمد و تمرین با حضور آنها شروع می‌شود. احتمال تا آخر همین هفته این کار را خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه قرار است از خبرنگاران دعوت کنید تا نام بازیکنان را بگویید، گفت: الان هم دعوت نشده‌اید که اینجا آمده‌اید، در باشگاه بر روی شما باز است و نمی‌خواهیم اخبار مونوپل یک یا چند نفر باشد، با توجه به رابطه خوبی که با خبرنگاران دارم نمی‌خواهم کسی از من دلگیر شود و باید جای مناسبی با خبرنگاران صحبت کنم و با هیات مدیره هم همکاری ویژه‌ای دارم و مطالبی که مصوب در هیات مدیره می‌شود اجرایی خواهد شد، باید از هیات مدیره تشکر کنم و از رسانه‌هایی که تاکنون ما را اذیت نکرده‌اند نیز تشکر می‌کنم.

افشارزاده در مورد کادر فنی استقلال گفت: قلعه‌نویی با پاشازاده و زرینچه جلسه داشته‌اند یا خواهند داشت و بحث ماجدی هم باید با ایشان صحبت کنیم و ابلاغ او روی میزم است اما نیاز است که حتما با هم صحبت کنیم.

وی در مورد مسایل مالی باشگاه گفت: علی‌الحساب 3 میلیارد تومان باید به حساب واریز شود، فقط 1.5 میلیارد در حساب است و همه پول را نمی‌توانیم به بازیکنان قدیم بدهیم باید بازیکنان جدید هم بگیریم.

افشارزاده در مورد روابط عمومی باشگاه گفت: از دوستان شما خواستم که یکی دو نفر را به من معرفی کنند و یک عکاس تمام‌وقت هم می‌خواهیم، با عبداللهی در کمیته المپک راحت بودیم و سعی می‌کرد که حاشیه‌ها را دور کند. کسی که با او راحت باشیم و تعامل با رسانه‌ها داشته باشد و هر کسی را که شما معرفی کنید حاضریم با او صحبت کنیم و یکی دو نفر که تمام وقت در اختیار باشند و بحث سایت هم مثل سایر مسایل هست و دو سه نفر می‌خواهیم که با هم تعامل داشته باشند.

افشارزاده در مورد اینکه کار در استقلال شما را خسته نکرده گفت: من کار را خسته می‌کنم

-f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 328
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 328
بازدید ماه : 434
بازدید کل : 13140777
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7